close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנה מרגשת ליום הולדת 50

מערכת שורשטו סיוון, תשעח29/05/2018

יום הולדת 50 הוא ממש אירוע בפני עצמו, הוא מציין לא רק יום הולדת רגילה – אלא מעיין שלב בחיים...

תגיות:
מתנה
ישנם אירועים בחיים שהם כל כך משמעותיים שרוצים לחגוג אותם בדרך המלאה והמהנה ביותר. יום הולדת 50 הוא ממש אירוע בפני עצמו, הוא מציין לא רק יום הולדת רגילה – אלא מעיין שלב בחיים, רגע שבו אפשר לחגוג גם את הישגיו של האדם, את האהבה שכולם חולקים לו, את החיים המדהימים והמרגשים שהוא ניהל עד כה.

בחגיגות 50 לחייו של אדם, אנו רוצים להשקיע ולארגן אירוע מפתיע, מהנה ובמיוחד – ייחודי! כאמור, זו לא סתם חגיגה, זו ממש מסיבה. בין אם מדובר באמא, אבא, בן או בת זוג, או חבר יקר, מסיבת יום הולדת 50 תהיה אירוע שתרצו שלא יישכח בקלות. וחלק מהאירוע הוא לא רק המסיבה עצמה, אלא גם ההכנות אליה, ואפילו המתנה המרגשת לחתן השמחה.

מתנת יום הולדת 50 שתרגש כל אחד
אחת הדרכים המדהימות ביותר לחגוג גיל רב משמעות זה, הוא עם הפקת סרטון או מצגת ליום הולדת 50. מה זה אומר? מתכנסים כל האנשים שאוהבים את החוגג, ויחד עם צוות הפקה מיומן ומקצועי מגבשים את הקונספט של המצגת או הסרטון. אז מגיע החלק הכיפי –
כולם מתכנסים יחד להסריט ולצלם את המצגת המושלמת לחוגג השמחה. בין אם סיפורים מצחיקים על חייו, אירועים חשובים ומכוננים, סרטון בדיוני עם עלילה, או סקירת חייו באופן הדוק ונאמן למקור. סרטון כזה יכול לספק חוויה של גיבוש, של כיף, וגם של מתן כבוד ראשון במעלה לחוגג. כמובן שזה גם משהו בו לוקחים חלק כולם – מהמשפחה הקרובה ועד ולחברים רחוקים. ואפשר לעשות זאת כך שגם אנשים הגרים בחו"ל, שלא יכולים להגיע לאירוע, יוכלו לקחת חלק בהפקה עצמה.

מתנה לכל החיים
מצגת ליום הולדת 50 זו לא רק חוויה חד פעמית, ולמעשה יש בכך גם מתנה שתלווה אתכם ואת חתן השמחה עוד שנים רבות, ואפילו לכל החיים. תמיד נחמד להיזכר בימים עברו, ואיזו דרך מושלמת יותר לכך ישנה מאשר להסתכל בסרטון עם כל האנשים האהובים שהשקיעו בלתת לך את הזיכרון הנפלא הזה.

זו בדיוק הסיבה שבגינה גם כדאי לכם להשתמש בצוות הפקה מקצועי, ולא לעשות מצגת לבדכם בתוכנה כמו Power Point. המצגת או הסרטון הזה ילוו את חתן השמחה כל החיים, ואתם יכולים לדאוג שזה יהיה באמת רגע מיוחד ומרגש! כדאי להשקיע בזה את הלב, ובעזרתו של צוות מקצועי גם להפיק את המצגת שלכם ברמה הגבוהה ביותר – החל מסיוע עם הטקסטים, גיבוש התסריט, איסוף והכנת התמונות והמצגת בפועל, ההפקה, ועוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה